Merhaba arkadaşlar, 13+5 hafta oldu hala çok mide bulantılarım ve çok kusmalarım var, bunu yaşayanlar varmı acaba paylaşabilirlermi ne öneriyorsunuz.Çok kötüyüm tablet kullanıyorum kusmamak için ama hepsi boşa,her yedigim içtiğimi midemde tutamıyorum. 😢 2 ay oldu çok şiddetli bi durum alıyor hep halsizlikten yatıyorum çok zor bir hamilelik, ilk oldugu için daha teçrübesizim. 😐