lina_lionel 37+6 haftalık oldum, eklem ağrıları uyuşma kitlenme kasılma genellikle magnezyum eksikliğinden oluyor, bende de vardı, geçen hafta tahlil sonuçlarında magnezyum eksikliği çıktı, doktor magnezyum takviyesi verdi. Magnezyum kullanınca tüm şikâyetlerim geçti çok şükür ✨