minikbebegim19 benimde 2 hafta önde canım aynı durum 28den beri baş geliş durumunda. Öncelikle herşeyin hayırlısı olsun rabbimin bir bilidği vardır diyorum bende genital siğil çıktı doktorum zorunlu sezeryan drdi. Hatta devlete gittm oda aynısını dedi. Yoksa normal doğum diye gidiyordu sende bekle bakalım kuzum sürecin nasıl ilerlicek. İlk gebeliğim ama bence hiçbir doğum biçiminde ısrarcı olma sağlıklo doğsunda bi sen normal yapmayacaksın öyle düşün rabbim güç kuvvet verir