Handan_65 benim kızım 36da döndü. Evde emekler gibi yürüyün benim kızım o şekilde döndü. Bu arada bende araştırma da doğum yaptım çok memnun kaldım. Ama öncesinde mutlaka kontrole gidin. Dosyanız olsun orda korkmayın makat geliş bebeği zorla normal doğurtamazlar. Yengemin boyu kısa diye doktor normali denemeden sezaryen yaptı. İkimizinde doktoru aynıydı. Birde MHRS üzerinden talep oluşturun randevular açıldığı an mesja geliyor ben hep bu şekilde randevu alıyorum