Geceden sırt bel ve bacak ağrım vardı uyuyamadım. Covid falan oldum sandım, ertesi sabah eklem ağrısı gibi diye duşa girdim sıcak duş iyi gelir belki dedim tık yok. Sonra hafif sancılarım oldu.üşüttüm herhalde gaz sancısı dedim geçmeyince bi hastaneye gideyim nst den baksınlar dedim. Nst ye baktı bebek iyi doktorum çatı bakalım dedi 4 cm açılma var doğum başlamış eve hiç gitme dedi. 1 saat sonra 6 cm oldu. 5.30 da hastaneye yatışım yapıldı 1 saat kadar da 8-9 cm çektim sonra ıkınma aşamasına geçtik 15-20 dk sürdü. Kızım 21.43 de doğdu. Valla çok çabuk oldu hiç böyle beklemiyordum. 4 cm açıklığı hiç hissetmedim bile inşallah herkes böyle rahat geçirir. Dikiş attı doktorum. Suni sancı yok epidural yok çok rahat oldu. Herkesin farklı doğumu neler neler izledim böyle olmasını beklemiyordum 38.haftada kızım gelmek istedi ve geldi.