Turcin biz duş aldık ailecek sonra üç gün üst üste aynı saatlerde ilaclarimizi sürdük .üç gün sonunda tüm nevresim elbise havlu ne varsa yıkadık değiştik koltuk ortulerine kadar . Sonra bı hafta sonra aynı şekil yine yaptik .bu kadar .çamaşırları ilk zamanlar çok utuledim ama zaten iki gün yasiyorlarmis kuruyan kadar o süreç geçti falan .60 da yıkadım hep çamaşırları . Nevresim koltuk örtüleri haftada bir yıkadım .yorganlari havalandirdim .atlattık .stres yaymaya gerek yok evet sinir bozucu ama düzenli tertipli gidersen ve uyuzun ne tür birşey olduğunu bilirsen kurtulmak kolay .uyuz gitsede kasintin devam eder hatta daha çok bile kasiniyor.cilt kuruduğu için ve ölü böcekler daha çok kasindirdigi için .stres yapma tez kurtuluşun olsun ❤️