Niloya6 Merhaba kizlar 13 haftalik hamileyim ve çok bulantim oluyo asıl merak ettiğim sabah erken kalkarsam yada uyku arasında uyanırsam yine midem bulanıyor vasmi böyle olan 🤔
AyMeh94 Niloya6 merhaba canim.evet ben oyleyim.7 haftalik hamileyim.sabahlari kalkib yemey yemek istiyorum.Yemeyi gormemis bile midem bulaniyor.Cok kotu bi sey.3 ayina kadar devam eden bisey bu((
Esra1990 Ben ilk andan itibaren hemde pirilam ilaç verdi hamilelere özel bi ilaç şiddetini azalttı çok şükür şuan 12 haftalık sadece sabahları kusuyorum sadece ama geçecek tabi 4 5 hafta sonra ilk aylarda oluyo bulantılar
hndee 15 haftalığız ve hala devam ediyor bulantılar. Gece uykudan uyandrıp kusturuyor son 3 gündür. Prilam işe yaramıyor malesef. Özellikle o midedeki gazı çıkaramadığım zaman oluyor ☹️ herkes geçecek diyor ama bakalm 🙏
Niloya6 Bende prilam kullaniyorum en azından bulantımı dindiriyo 4 aydan sonra olmaz diyolar ama bakalm