Minnak91 20+5 deyim kızlar. Karnımı elleyince sanki kalp atışını hissediyorum gibi doğru mudur😃 başka hisseden var mı
ipekveatlas bebeğini hissedersin pıt pıt ama kalp atışı hissedemeyiz canım 40 hafta olsak bile kalp atışı dışardan hissedemeyiz karnımızdan geçen bi damar var onun atışı baya hissediliyo ben de ona bakıp duruyorum 😂