Sahikaklc Matpk doktorumuz normal dogum dedi ama ben biraz korkuyorum kararsizim sirt agrim var cok fazla gelesi yok oglumun hicbir belirti yok doguma dair 😁 37+3 haftaligizz hayirlisi 🙏🏼💕
Matpk Sahikaklc hayırlısı olsun insallah ❤️ Ben bu sabah acildeydim sancım var diye gittim nst de düzensiz sancılar cıkıyor
Sahikaklc Matpk bende en son sali gunu gittim sanci falan cikmadi yarin tekrar nst ve kontrolum var bakalim yatmak eziyet oldu resmen agrilarla uyaniyorum cok yuruyunce kasik ve assaya baski hissediyorum vajina agrisi vs yani hayirlisi hakkimizda canim
Matpk Sahikaklc bende uykusuzluk da cok fena durumda 😥uyumak işkence soldan sağa dönerken kasık agrıları vs bütün gece uyanıgım resmen
Kbra48 37+2 yiz bendede mide bulantısı böyle midemi üşütmüşüm hissi ile değişik bir karın ağrısı var , çatı muayenesini bayramdan sonraya erteledi doktor 😓 kilomuzda 37+0 da 3050 ydi😌
Matpk Kbra48 maşallah kilosu iyiymiş😊 bizim 37+4 2700 plasenta yaslanması var cunku 😥 fazla kilo almıyor bebeğim😥
Kbra48 Matpk 2700 de iyi çok şükür 🙏🏻 Önemli olan sağlıklı olması , Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin😍
Matpk taninmayananne inşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız bizim de bası asagıda ve ufak sancılar var ama catım dar ve normal doğumdan korkutorum açıklık varmı diye baktıramadım bile normal doguramazsın diyorlar😥 sezeryan için bekliyoruz ama erken diye sancılar tam baslayana kadar bekleyecez
MakbuleTutakAltuntop Bizde 37 hafta olduk bgün tarih belirledik doktorumuzla 28 ağıstos genel anestezi ile sezaryan doğum olucak bebeğimizde 3kg 100 gr olmuş 52 cm .allahın izniyle bütün anneler bebeklerimzii sağsalım kucaklarımıza alırız 🙏🏻
alimveannesi Matpk sancilar hangi nst de cikiyor canim kalp atislarini dinledikleri nst mi yoksa dogum salonunda muayene ettiklerimi benimde agrilarim oluyor ama 37+5 im
KaderGlserinOk 37+2 deyiz normal olsa iyi olur diyorum ama bizim oğlan hala dönmemiş ve kist ameliyatı olduğum için vajinamda hala dikişler duruyor bizde bayramdan sonra kararlaştıracağız normal mi sezeryan mı diye sağlıklı sıhhatli gelsinler de gerisi taktir ilahi 🤗 bu arada 35. Haftamızda kilomuz 3100 gramdı.