14+6 günlük olduk 2 gündür kalçamda ve diz kapaklarımda dayak yemiş gibi ağrılar yaşıyorum :( açıkcası mide bulantısı yorgunluk derken yatakdan çıkmadığım bir hamilelik sürecim oluyor bundan kaynaklımı diye merak etmiyor değilim. Çevremdekiler yürüyüş yapmıyorsun sürekli yatıyorsun o yüzdendir diyor ama bu kadar erken bu ağrılar yaşanırmı bilmiyorum en ufak bilgiye muhtacım şuan da :)