Geçen hafta aynı şikayetle doktora gittim. Vajinal kültür aldı. Sonucunda mantar çıktı. İdrar kültüründe çıkmaz. Vajinadan akıntı alıyolar. Sonuca göre antibiyotik yazdı. Fitil ve krem verdi. Kaşınma vs geçti. Pazartesi tekrar vajinal kültür alıp geçmiş mi diye bakılacak. İnş geçer. Sizde ihmal etmeyin. Doktorunuza söyleyin