Zeynep344 beta değeri 6 ile öğrenmiş biri olarak değerin düşük olması erken öğrenmenden kaynaklı bunu söyleyebilirim net bir şekilde ama tabiki kan tabiki yapılmalı düzensiz artış değerin düşmesi bunlar sıkıntı ilk öğrendiğiniz değer tabiki erken farkedince düşük gibi geliyor ama 2 güne bir arttı mesela benim değerim doktorlara kalsa o kadar düşük değer kimyasal yada dış gebelikti ama değildi çok şükür normal gebelikti arta arta gitti şimdi 20+4 olduk ilk birkaç hafta takip önemli 2 günde 2 katına çıkıyorsa sorun yok demektir umarım sağlıklı gebeliktir 🙏🏻