[silindi] 10+1 günlük gebeyim karnımda şiddetli bi ağrı var ve belimde hareket edemiyorum doğrulamiyorum bebeğim iyi mi😢
Seranad [silindi] bel ağrısı sıkıntı canım doktora görün bi benimde öyleydi düşük tehlikem vardı. Ben belim ağrıyınca doktoru aradım hemen gel çabuk demişti
TekinSahra44 [silindi] canım benimde 29 haftalğım çok ağrım var belin değilde kalçanın üstü ağrıyordur ayakta kalma bol bol dinlen ilk zamanlarda daha çok oluyo sonra geciyo 25 den sonra tekrar başlıyor korkma bence sakin kal
Hazalkaralar [silindi] bence bi acile gidip baktırın hem sizin içiniz rahatlasın bende benzer şeyler yaşamıştım bebek büyüdükçe ağrı batma hissi olması normal demişti hekim ama her kadın ve her bebek farklıdır
Surprizanne Ters hareket mi yaptın? Adet ağrısı gibi mi? Eğer öyleyse normal rahim büyüyor bebek büyüyor. Panik yapma sakin ol ayaklarını yükseğe koyup yat dinlen ağrı hafiflemezse veya kanama vs olursa hemen doktora 🙏🏻
[silindi] Surprizanne karnımın içinde gezen bi ağrı ama sağ tarafta daha baskın hissediyorum belimdeki de kuyruk sokumunun hemen üstü 🥺 adet sancısı gibi hissetmiyorum kasiklarda yok ağrı napmam lazim
Less58 Normal bu ağrılar ama tabi ki duramayacağın kadar şiddetlenirse doktora başvur kendini çok yorma bebek tutunmaya çalışıyor gayet normal korkma stres yapma
Surprizanne [silindi] kramp gibi tek bölgede hissediyordum ben de doktora sorduğumda kanama var mı demişti ilk ama hiç olmadı kanama 🤷🏻♀️ Biraz dinlen dediğim gibi geçmezse doktoruna sor mutlaka sakin kalmaya çalış umarım sıkıntısız geçer
Nan [silindi] sırtım aynı senin gibi ağrıyor ama çok eyilip kalkınca iş yapınca oluyo geceler daha çok 10+4 haftalık bende
mmihri Biraz uzanıp ayaklarınızı havaya kaldırın ve bacaklarınızı falan bi battaniyeyle sarın. Eğer devam eden ve geçmeyen bi ağrıysa mutlaka doktorunuzla görüşün.
[silindi] Seranad canim benim gece 2 de daha kötü oldum aramak istemedim whatsaptan mesaj attim o an görmedi bugün öğlen görüldü atmış bana çok kötü olduğumu falan yazdım o ara öyle oldu işte
[silindi] Seranad aynı hastanede çalışıyoruz para verip muayene olmuyorum yani özel hastane bide muayene ücretini sen düşün konuşmadım daha sonra neden geri dönmediğinide anlamışsındır kuzum