Yazmet 4 aylık gebeydim 1 günün içinde birden karnım şişmeye başladı, ikiz gebelik olduğu için şüphelenmedim, bebekler büyüyor diye hatta seviniyordum. 5 aylık oldum karnım 9 aylık karından 2 kat büyüktü zor haraket ediyordum. Yine de şüphelenmemiştim. 21 haftalıkken doktor kontrolüne gitdiğimde, doktor suyumun 5 kat arttığını söyledi, bebekler de 9 aya kadar yaşamazlar dedi, bi kaç doktor değiştirdim, hepsi bana bebekler kalp hastası ve gerileme var diyorlardı. 1 hafta geçti, sancı geldi kendiliğimden doğurdum bebekler yaşamadılar😔