Pinarr35 N-k33 doktorunuzla iletisime gecinn benim oyle oldu 3 ay yattm bu dusuk riskidir kesinlikle doktorunuzu arayn
Fasulyem2 papatya981 korkmayın ama ne olur ne olmaz bi acile gidin progestan versinler rahim agzı ölçülsün önemli de olbilir önemsiz de anca gidince ögrenebilirsiniz
N-k33 Daha önce duymuştum hafif lekelenme normal denmişti ama tedirginim açıkçası . Yaşayan var mi bu durumu