Binnazakblt İkizlerimle 35. Haftaya merhaba dedik elhamdulillah var mı aranızda ikiz annesi olup son haftalarını yaşayan 🌸
Ilknur-95 Binnazakblt Bir ikiz anneside benim 💕 32+5 😍 ilk zamanlar geçmeyen zaman şimdi su gibi gelip geçiyor. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Cinsiyetleri neler?
charlottececi Binnazakblt masallah size 😍 ben de 15+1 im cift yumurta ikizlerimle. İnsallah biz de o haftaları görürüz 😍
SevilGndgd Merhaba 🥰 Benimde ikiz bebeklerim olacak Allah nasip ederse bebekler arasında hafta farkınız varmı ?
Binnazakblt Yaa Hayırla kucağınıza alın inşaallah şanslı annelerdensiniz 🌸hafta farkımız yok kilo olarak 100 gr vardı geçen hafta bu hafta 60 gr ma düşmüş kaçıncı haftadasınız?
SevilGndgd Binnazakblt benim bebeklerimin birisi 16 diğeri 14 hafta olarak gözüküyor.Çokça mutlu çokça da tedirginim 🥲
ikizleribeklerken Merhaba bende çift yumurta ikizlerimle 17. Haftadayım geriye kalan sürecimizi merakla bekliyorum ağır ama çok mutlu bir süreç😍😍
Binnazakblt ikizleribeklerken evet gün geçtikçe onları hissetmek daha güzelleşiyor 🌸hayırla alın kucağınıza inşaallah
Binnazakblt SevilGndgd Tedirginlik hep oluyor ama o yükü bizlere yükleyen Rabbime daha çok tefekkür edersek kolaylaşıyor..Rabbim sabırlarımızı arttırsın hayırla kavuştursun hepimizi😊🌸
SeldaS SevilGndgd aaa böle hafta farkı oluyor mu ben 8 haftalık hamileyim 5 hafta da 2 kese gördük 7 hafta da kalp atışını dinleyince tek dedi doktor ama yanında yuvarlak kese gibi bişey vardı tam açıklama yapmadı yok bişey diyip kestirip attı. Bende çarşambaya başka doktora randevu aldım dua edin ikiz olsun (tüp bebek benim) 🌼
Binnazakblt Ilknur-95 amin inşaallah hayır ve sağlıkla kavuştursun Rabbim bizleri kuzucuklarımıza..Cinsiyetleri biri kız diğeri erkek❤️❤️Sizin cinsiyetleri nedir yavrularınızın😊
Binnazakblt Zeyn_mom iç karnı geniş olan şanslılardanım karnım aşırı büyümedi ama gelişimleri iyi elhamdulillah ❤️
Binnazakblt seherbyrktr görürsünüz inşaallah 37 leri görmeyi nasip etsin Rabbim küvezsiz sağlıkla alın kucağınıza inşaallah ❤️🌸
Halide_70 Haftası bu kadar ilerlemiş ikiz anneleri hayranım sabrınıza. 🤗🤗🙈🙈 29+4 olduk biz de yatarken, kalkarken, yürürken her şey zor. İnşaallah biz de o haftaları görebiliriz huzurla. 🌼🌼🍼🍼
Binnazakblt Halide_70 Rabbim sabırlarımızı artırsın başlagıcından sonuna hep sabır istiyor sanırım çoğul gebelik 😊Herşey iki katı sevgileride ❤️❤️Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşaallah 🌸
Binnazakblt ikizleribeklerken hiç sorun deği charlottececi daha uzun haftaları görürsünüz inşaallah 🤲Hayır ve sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim🌸
Ilknur-95 Binnazakblt Bizim ikiside erkek 😍 Rabbim sağlim kucağımıza almayı nasip etsin. Çok şanslıyız💕🥰