Hulyaaklnchan Kizlar migrenle basim belada günlerdir harap oldum . 20+2 haftalik hamileyim ne yapabilirim parol dışında cunku parol serum bile kesmiyor
Zeysezer Hulyaaklnchan tam bir ay her gün her saat çektim baş ağrısı benim de migrenim var çok şey denedim Parol falan hak getire zaten çareyi at kestanesi balsamınds buldum aktardan al eşin masaj yaparak sürsün çok geçmiş olsun
ParkAys Hulyaaklnchan gecmis olsun oncelikle. Bende de migren var. ilk 4 ay Migräne bagli kusmalarla gecti. Ilac fayda etmiyor. Nane yagini burnunuza sakaklariniza ce iki kasinizin ortasina surun. Esiniz masaj yapsin ozellikle omurilik soganinizin bulundugu bolgeye. Cok iyi geliyor ve soguk hava da yuruyus (-12) burda hava) mumkun degilse alniniza ve ensenize buz koyun…. Viks koklayin ara ara… 🙄
MerveDou Minoset kullanabilirsiniz. Bende de migren var ve sürekli kullanıyorum. Tabi doktorunuza danışın önce :)
mmihri Başlığı görünce bile kafamı duvaralara vurasım geldi. Gebeliğin en zor yanlarından biri bu migren ağrıları 😢 karanlıkta sessizlikte yatmak, ben başka çare bulamadım. Rabbim acil şifa versin 🌸
Hulyaaklnchan Parol içtim sessizlikte yattım buz koydum ama direniyor resmen bi geldi mi enn az 3 gün gitmiyor . İlaç da fayda etmiyor korkarak ilaç kullanıyorum zaten