Brlayayse Clementinee aynen ya boşa heyecan oluyor 😄daha çok erken en az bı 3hafta daha gidelim diyorum🥰
Clementinee o1anneadayi ya tek şikayetim 2 gündür sağ böbreğim ağrıyor benim 😞😞 birde iki lokma yiyim şişiyorm hemn almıo mide
Brlayayse o1anneadayi valla kasılma arada adet ağrısı ayakta fazla kalınca bel ağrısı uykusuzluk hat safhada😐
Busraferdi7 34+4 olduk bizde oğluma diyorum anneciğim 3 hafta daha sık dişini sonra gelmek istersen gelirsin 😂 Bazen içerde zor duruyor gibi kasıklarımda zaten hep 😂💙
o1anneadayi Brlayayse bende de kasılma oluyor bebek bir yerde toplaniyor resmen karnım yamuluyor hele bel ağrısı dayanılmayacak boyutta 🤦🏻♀️
Brlayayse o1anneadayi evet bnm de bel ağrım çok oluyor bide arada vajinaya sancı saplanıyor sizde de oluyor mu ya? Nazende o kadar aşağı vuruyorki afedersin diyorum şimdi cikicak vajinada o baskıyı hissedebiliyorum
Hacer188 Brlayayse benimde aynı çok baskı yapıyo vajinaya bazen çıktı diyorum demekki normal bişey canım 💞
o1anneadayi Brlayayse ağrı olmuyor ama sanki vajinamı tıkayan bisey varmış gibi hissediyorum baskı yani. Sürekli idrar hissi de var
Mucizemannesi21 Bu sabah bende gordum ve bian cok tuaf oldum acaba bassam nolur diye merak icerisindeyim.
Melikeedemr 30+3 olduk dünden beri bebegi kasıkta hissediyorum normal mi soğuk algınlığı var çok oksuruyorum o mu etkiledi acaba
Brlayayse Hacer188 bencede canım normal yavaştan doğum pozisyonuna geçiyorlar🥰ya geçen annem çok az karnın inmiş gbi dedi gerçi bn hala midemin içinde hissediyorum nedense😐sizin ne durum da karininiz?