ZEYNEP2025 Nureylaa Hastaneye gitmediyseniz gidin serum takviyesi yapilsin gebelikte ishal tehlikeli olabiliryormus bende 4 gun once bu sikayetle gitmistim .
Caglarass Nureylaa İlaçlardan ötürü kabızlık belası vardı 1 haftadır da ishale çevirdi 🤦 Ortası neden yok acaba, ama umarım doğum habercisidir 😅
Nureylaa gurbetcianne97 en başından beri ishal var demir ilacindan ötürü ama bugün sanki daha fazla çıktım erken bide korktum 😔
Gulsam Bende 35+6 benimde bugün sabah basladi….asa yukari ayni haftalardayiz acaba hamilelikle mi alakali
Nureylaa ZEYNEP2025 sürekli karın ağrısı yok ya da öyle çok fazla bir ishal de değil demir ilacı da yapmıştı kullandığım günden beri ishal var ama bugün her zamankinden daha fazla çıktım biraz da korktum doğum için erken daha 😔
ZEYNEP2025 Nureylaa Sivi kaybiniz cok olur gecmeyen ishalde siz yinede onlem amacli doktorunuza sorun benimki bekleme hemen hastaneye gel demisti geceydi gittigimde .serum takviyesiyle ertesi gun sikayetim kalmadi .
Gulsam Hayirlisi olsun. Yedigin biseydendir belki. Ben dün gittim doktora be sanci var ne acilma veya yumusama
Hanife_ Nureylaa bnde 36+1 im 2 gündür böyleyim Dr um salgın var dedi bnde doğum belirtisi diye duymuştum
Nureylaa Serpilbb günüm biraz daha fazla olsa doğum için dua ederim ama hem erken hemde biraz geriden geliyor bebek beklesin istiyorum ama hayırlısı tabi gözünüz aydın sizin bu arada 😊