34+6 da bebek hareketlerini az ve sakın hisseden var mı acaba?En bastan berı aslında sakın bı bebeğim var ama sankı bu haftada daha sakın gıbı hareketleri daha yavas..pazartesi randevum var..Ama yınede tedırgın oluyorum. Boyle sert hareket edıyo canım acıyor falan diyenleri okudukça acaba bebegımde bı saglık sorunumu var dıye tedirgin oluyorum..
bu haftalarda varmı haraketlerı yavas veya az hisseden