Mrvsmt2502 hava aldı mı yada kapağı açtın mı canım ayrıca bozulduğunu nerden anlıyoruz 😂 benim yaptığım bildiğin şeffaf ilk yaptığım gibi. Ama çekirdekde dondurdum , donu çözüldükten sonra tekrar jel oluyor mu denemedim duymadımda. Ben doğallıktan yanayım çevrem kremler alırsın diyor. İnşallah yara olmadan güzel güzel emzirmeye başlarız 🙏😂