HNur_06 Bebek geceleri aşırı toplanıyor, hep solumda. O kadar sertleşiyor ki karnım uyuyamıyorum. Bunun bi çözümü var mıdır bilemiyorum. Size de oluyor mu?
Fasulyem2 HNur_06 geceleri çok sık oluyosa bi hamile yastığı alabilirsin ilerleyen haftalarda seni daha da yorar çünkü ben genelde dönerken ya da rahatsız bi halde yatarken toplanıyo çocum kasılıyor can yakıyor ovalayınca geçiyor.
1sincaptanesi Benim sincap da ne tarafa yatsam altta kalan bolgeye geciyor altta eziliyor saniyorum bazen ondan hep yastik koyuyorum yanıma