Bnyyy Ben eşim askerdeyken kaynanamla yaşıyordum ve oğlum daha 3 aylıktı. Çok çektim bunlardan oğlum yüzünden bana etmediklerini bırakmadılar ve o stresle kendi kendime beddua ettim Allah'ım bana bir daha bunların yanında bebek nasip etme diye ve şimdi 2 senedir uğraşmama rağmen bebeğim olmuyor ve herkes beni suçluyor iğne kullandın ondan olmuyor diye . Çok pişmanım kendime beddua ettiğime mi yanayım yoksa iğne kullandığıma mı 😥😥
Ozge11 Bnyyy canım duaya sıkıca sarıl şu Bayram öncesi mübarek günlerin yüzü hürmetine tövbe et af dile Sonsuz merhameti olan Rabbimizden.