Kızlar hayırlı geceler kızlar ben cok kötüyüm ya sürekli igne batması gibi birsey oluyor rahim kısmımda ve bacagımı hareket etirdikce rahim kısmımıdır nedir tam bir bilgim yok ama canım cok acıyor be bir agırlık vr sanki o kısmımda bebegim normal dogum pozisyonunda ve arada bi kasılma gibi sızı giriyor karnıma bebek hareket etikce birseyler karnıma batıyor ve ilk gebelik 38+3günlük gebeyim nolur bi yardım cı olun suyum da azalma var ve süreklide tuvalete gitme istegi var 1santimde acılmam vardı 37 haftalıken kabızlıkda var ama lavaboyada adam akılı gidemiyorum ne yapıyım sizce ne önerirsiniz benim gibi olan varmı 🥺 🥺 🥺