Asdfjsjdkks 38 haftalığım 2. Gebeliğim. Az önxe kilodumda 2 nokta şeklinde kan gördüm koyu pembe. Elimle içimi kontrol ettim afedersiniz akıntı geldi kan yok daha. Nedir sizce bu önemli bir şey mi? Dr uma yazmama gerek var mıdır?
Unlukacar Asdfjsjdkks bence yaz canım bu tarz durumlar ihmale gelmez en azından önemsiz ye doktorun desin