Defneismam iki_melek_annesi ben 1 ay ı geçti hala öksürüyorum kolay kolay geçmiyor kızlar öksürük çok fazla olduğu zaman yarıştırmak amaçlı sadece ıhlamur yada ballı süt içiyorsuö birazcık hafifletiyordu ama kesinlikle tamemen geçirmiyor
iki_melek_annesi Defneismam 1 ayın sonunda iyileşebildim şükür, sarımsaklı süt onun faydası çok oldu tavsiye ederim
Defneismam iki_melek_annesi evet onu da denedim ama öksürüğü tamamen kesen pek birşey yok ya ancak yatıştırıyo