Sedaa6025 öncelikle geçmiş olsun üzüldüm sizin adınıza evet bazı insanlarin doğumu çok zor geçiyor ama her insan her bünye bir değil bence her hastanede bir değil,sizin zor geçti diye başkalarının da öyle geçecek gibi bir kural yok ☺️🌸 bir çok hamile ve doğum zamanı yaklaşmış anne var korkutmamak lazım ablam ve kuzenim devlette doğurdu çok şükür ilgili ve güzeldi sizin için tekrardan üzüldüm geçmiş olsun sağlıkla buyusun bebeğiniz