40+3 olduk 3 cm acilmam var . Pazartesi gunu yatisim yapılacak ve doğumum başlatilacak insaAlllah. Fakat korkuyorum ilk dogumum olcak. Kizima kavuşmak için cok mutluyum ama bir yandanda çok korkuyorum .
Fitille dogumu başlayan oldumu süreç nasil ilerledi bilgi verirmiisniz bana ? 🥰