Hilalll61 Kızlar 30+6 ya girdim ama nefes doyup alamıyorum sanki sürekli bi nefes alamama ve bebek çok hareketli, aşağıda da batma hissi oluo arada böyle olanınız var mı?
Tugbaa2937 Hilalll61 olmaz olur muu bu haftalrdan sonraki en büyük sorun nesef darlığı ve burun kurulugu bide bende panik atak var. Nefes alamiyirum.ustune bide grip oldum. 🎉🎉🎉 Gelin gelin ne diyeyim 😅 çok şükür
Sumeyye67 Hilalll61 ahh bazen sanki son nefesim gibi geliyor 36+1 iz şuan sanırım karın büyüdükçe baskı yapıyor
Hilalll61 Fulyaaa1 çok zor Allah kolaylık versin bizlere inşallah doktorları dinledim de akciğerlere baskı olduğundan yazıyo ama ilk hamileliğim de hiç böyle bişey yaşamamıştım 🤦🤦
HilalSerdaroglu Merhaba ben 20+6dayım şimdiden oluyor. Doktorum yoga ve nefes egzersizleri tavsiye etti. Denemelisin işe yarıyor :)
Hilalll61 Tugbaa2937 kız nasıl dayanıyosun benimki yeni oldu 3 yada 4 gündür var ama yemek bile yemesem sanki yemişim yemişim tıkanmışım gibi hissediyorum nefes alamıyorum resmen 🙄🙄
Tugbaa2937 Hilalll61 ayyy napayım bak saat kaç oldu. Uykum var başımı yastığa koyamiyorim. Midem kaynıyor resmen ilaçta fayda etmiyor. 38 haftam bitti bugün Allah yardım ediyor. Napalim artık
Hilalll61 Evet ama dediğim gibi ya ilkinde yoktu böyle bişey şimdi olunca insan cok zorlanıyo ya çok kötü gercekten ne yatabiliyosun ne yiyebiliyosun 🤦🤦