halilinannesi bende 37+5 teyim şu 2 gündür bel ve kasık ağrısına dayanamıyorum belimden ziyade kasık ağrım daha çok birde bebeğim çok toplanıp kasılıyor doğuma 4 gün kaldı ama korkuyorum birden suyum muyum gelcek diye evde 3 yaşında oğlumla yalnızız eşim gece nöbetinde bu hafta