Gamze-38 benim büyüğü biraz zorluyor şuan en zor dönemi sabır falan bırakmadı 🤦🏻♀️ Bebişte aşırı gazlı sürekli ağlama sesi bi taraftan bağırış çağırış ev yıkılıyor beyin pert akşama kadar enerjim kalmıyor, yıprandığımı hissediyorum. Ama geçici bi süreç olduğunu bildiğim içinde sabretmeye çalışıyorum🥲 senin büyüğü nasıl belki zorlanmazsın