melekk13 Hanımlar 6+5’im çok fazla mide bulantım ve kusmam var. Ayrıyetten et ve tavuktan tiksiniyorum. Düşününce bile allah günah yazmasın kusmam geliyor. Sizde de böyle mi,?
GamzeDurmus melekk13 12 haftanın içindeyim canım et ve tavuktan maalesef tiksindim mümkünse aklına getirmemeye çalış hormonlardan dolayı olan birsey 🥲
Aysee_35 melekk13 aynen ilk 3 ay bnde yiyemedim. Tavuğa bayılırım yiyemezdim. Şimdi tavuk yiyorum şükür ama etten tiksindiğim gibi halen devam 34 haftalık olduk
gebe_ebe Ben de başta aynı durumu yaşadım ama 1 ay içinde geçti şimdi yiyebiliyorum eskisi kadar olmasa da.
melekk13 Yani bilmiyorum ama et ve tavuk sanki benim düşmanım. O derece tiksiniyorum. Allahım sen günah yazma amın 🙏🏼🙏🏼
MerveeD melekk13 malesef bende et tavuk ve balıktan tiksindim 22+3 haftalıgız halen yerken zorlanıyorum bu aralar biraz daha ıyıym yınede yiyebiliyorum
Kubrailkan Bende balıktan soğudum tiksinme yok ama aldırmamaya çalışıyorum resmen 😬🙊 ilk zamanlar normal bence ama ya dengelersiniz yine 🥰🙏
melekk13 Allah yardımcımız olsun. Cidden zor bi durum. Ki çok severdim et ve tavuğu :( Daha çok patates vs seviyorum 🤷♀️
Afynl_03 melekk13 benmde öyleydi şuan 7,5 aylık hamileyim yeni yeni geçti o tiksinmeler diyebilirim bide balık kokusu ondan hala bulanır midem oğluma hamile iken böyle olmadım halbuki
Yamanne melekk13 benim doktorum tavuk yememi istemiyo ne olduğu belirsiz olduğu için hiç yemiyorum 2 hamileliktede👍 normal yaşantımdada yememeye özen gösteriyorum
caganin_annesi Haftaya kadar hiç yemedim. Midem bulandı ama sonradan geçti şimdi yiyebiliyorum. Bir ara eşime diyordum sen pişir ben yiyeyim belki çığ halinden midem bulanıyordur kanı vs. Bir kaç kez o pisirince geçti o his.
Gul33 melekk13 kız olabilir cinsiyeti. Kızımda balık ve tavuktan tiksinmiştim, eti de zorla yiyordum. Oğlumda üçünü de çok yiyorum
eslemsi melekk13 evet oluyor oule seyler ama geciyor ben asla zorlamam kendimi yiyemiyosam yemem illaki gececek o zaman yenilir
Aylinnnnnnn 22 haftalık gebeyim bende yiyemiyorum ama bebeğim çok şükür güzel kilo alıyor bende öyle çok dert etme balık yemeye calis haftada en az 2 sefer
Deletedmom154 melekk13 20 haftalığım.hamileliğimin başından beri tavuk görünce kaçasım geliyor.Eti de köfte olarak tüketebiliyorum bazen ondan bile tiksiniyorum.En iyisi balık🥰