Kızlar Aranızda Yeniyim Gerçekten Çok Morale İhtiyaçım Var Uzun Olabilir Hakınızı helal edin♥️
Benim Oğlum Gelmek istemiyor herhalde adet agrısı gıbı ağrılarım Oluyor belime vuruyor karnım ağrıyor ama sancılarım şiddetlenmiyor hiç doktorum Pazartesi günü kontrol edelım dedi Eğer gene hersey iyise bebekte Cuma’ya kadar bekletip gelmedi suni sancı ile doğumunu başlatırız dedi ilk gebeliğim tecrübem hiç yok suni ile doğumum olurmu korkusu acılmam olurmu korkusu sarıyor beni sezeryan olmaktan yana degılım nasıp kısmet ama normal doğum daha iyi zor ama ıyı hareketler yapıyorum sıcak su merdiven gene işe yaramıyor ve baya stres oluyor daralıyorum bunalıyorum sabırsız oluyor ınsan moralım bozuluyor Sizlerde Nasıl Oldu Nasıl Atlatınız 41 haftaya kadar neden. Bekletıyorlar insanı 🥺çok konuşmaya bilgılenmeye ihtıyacım var sağolun varolun Allah razı olsun zaman verip okuduğunuz için♥️🥺🥺