Salı günü dr kontrolüm vardı bebek kanala yerleşmiş bi kaç güne doğurursun dedi az öncede acile gittim bugün hareketini pek hissedemedim nst de düzensiz sancılarım var diye yolladılar nişanım gelmedi arar ara sancım oluyo açıklıkda yok dedi sizce alttan muayeneden sonra nişan gelirmi çok bastırdı bu sefer ebe 37+6 oldum bu arada