ayse12211 Kızlar bugün 38+5 olduk. Ama gelmiyor. Arada bir ağrılarım oluyor ama ağrılarım artmıyor. Hep aynı. Bugünde hiç ağrım olmadı. Merdiven inip çıktım. Sıcak suyla duş aldım ne yaptıysam gelmedi gelmiyor 😂
Sezensezen ayse12211 bende 38+6 oldum ama sancı hiç hissetmedim bu güne kadar hiç belirti yok sanki doğmayacak gibi😂
Dilanozturk ayse12211 benim de 9 ama sezaryen mi sizin bana sadece yatış günü verdiler ne olacak bilmiyorum
ayse12211 Sezensezen benim belirti var ama gelmiyor 😂😂 bel ağrım var açıklığımda var ama ilerlemiyor sürekli aynı şekilde ağrıyor.
Sulemsii ayse12211 ay benimde aynı son 9 ama bi belirti yok bi anda gelir sabret diyorlar ama işde bu son bekleyiş çok zormuş
Sezensezen ayse12211 ona bile şükür canım yakındır doğması sağ sağlim alırsın inşallah kucağına Allah ım bi avazda kurtarsın🙏🌸❤️
ayse12211 Seross10 benimde karnım sertleşiyor aşırı derece de bütün akşam boyunca karnımı ovmakla geçti. İlk defa bu kadar sertleşti. Şimdi de belim ağrıyor ama dayanılmayacak gibi değil hafif bi ağrı.
ayse12211 Sezensezen salı günü kontrolüm var. Bebeğin kilosu da iyi. Eğer açılmam ilerlememişse suni sancı vermesinden korkuyorum
Sezensezen ayse12211 korkma canım Sonunu düşün bebeğini alıcaksın kucağına o an belki zor olur ama sonu çok güzel biticek pozitif düşün iyi olur Allahın izniyle inşallah 🙏
ayse12211 Sezensezen evet canım her halimize şükürler olsun yeter ki sağlıklı olsunlar da nasıl geliyorsa gelsinler ama işte bizde çok heyecanlıyız işi gücü bıraktık gelmesini bekliyoruz şimdiden bekler olduk 😍😍