ElifMete bnr hastaneyi aradım birsne hanım gelmeyecek denildi danışmaya hasta kaydı açarken birsne hanım şu an yok dediler telefon ettim Birsen hanım bizimle değil çalışmıyor dediler neyse detaylım yapılmıştı o hafta sonucunu göstermek için hastaneye geldim Bi baktım içeriden birsen hanım çıktı sadece özel hastalarıma bakmaya gelmiş lafa bak onca kişi orada onu bekliyor dalga geçer gibi ben hasta bakmıyorum dedi ben şok oldum ya zaten ilgisiz alakasız mesajlara geri dönüş yapmıyor hakkında çok kötü şeyler duydum en iyisi doktor değiştirmek dedim.
Kartalda umut hastanesi var bir gece Sibel hanıma gitmiştim acilde çok ilgili bir bayan. Birde fatih beyi tavsiye ettiler bende randevu alırken ikisinin arasında kaldım ne yalan söyleyeyim o piti piti yaptım 🤣 fatih beye muayne oldum ve inanın böyle bir doktor yok. Tek. Kelime ile özetlersek yok. Çok kalabalık olmasına rağmen müthiş ilgili. Ben talesemi taşıyıcısıyım en son kan değerim 7 çıktı ve ben bunu birsne hanıma anlattım bilmiyorum gibilerinden davrandı ve beni başka doktora yönlendirdi ama benim doğumunu yapacak olan kendisiydi başka doktor doğuma girmeyeceğine göre. Çok üzüldüm 1 ay stres yaptım kendime paramla rezil oldum. Ama fatih bey çözeceğiz bu durumu dedi beni çok sakinleştirdi açıkçası çok güvendim ayrıca muayenede Birsen hanım gibi sadece bebek iyi demiyorö bebeğin elinden ayak topuğuna kadar söylüyor herşeyi sizde tavsiye ederim daha fazla Birsen mağduru olmayın. Ben çok üzüldüm ortada kaldığım için birde insanlara yalan söylemeleri çok gurur kırıcı