zeynepmelek 12 haftalık hamileyim şimdiye kadar mide bulantısı kusmadan dolayı su içemiyorum nca günde 1 2 bardak bazen onu bile çıkartıyorum. Su içmek çok önemli diyorlar. Bebeğe zararı olur mu korkuyorum içsem midemde durmuyor su ne yapacağımı şaşırdım 😥
EAY zeynepmelek sadece hamilelikte değil genel olarak zaten vücudumuz için çok önemli kendine bir şişe yap içine aroma verecek şeyler koy hafif limon yeşil elma falan belki daha rahat içersin
Cemrreedemirci zeynepmelek idrar yolu enfeksiyonu olabilirsiniz kasılmalarıniz olur tuzlu krakerle vs için su önemli en azından 1 lt için
kuzeymomsss zeynepmelek zorla da olsa mutlaka en az 3 litre içiyorum bazen 4 ve 5 litreye kadar çıkıyor
Klcaysgl Ben 20+2 haftamdayim cnm içemiyorum miğdem bulaniyo tiksiniyorum çikolata yada bişeylerin yaninda içiyorum anca 😱
Gecegunesi Yagmuracar0509 @Klcaysgl @zeynepmelek Bende aynı şeyleri yaşadım suyun içine elma tarçın vs denediniz mi birde soğuk su pek kokmuyor ben böyle atlattım bunları keşfedene kadar soğuk sade sodayı pipetle içiyordum umarım bunlardan biri işinize yarar bide değişik marka suları deneyin maalesef bende etkisi kaldı her marka su içemiyorum hala kokuyor biraz
Yagmuracar0509 Gecegunesi koku yok tek sıkıntım ben normal hayatta da suyu arayan biri değilim limon vs koydum ama içemiyorum yeni yeni yanıma şişe koyup onu gördükçe içmeye başladım yani buda bir öneri olsun benim gibi içemeyenlere yanına bir şişe koyun onu gördükçe içmek istiyorsunuz
Cansuada24 Yagmuracar0509 bende dedigin gibi normalde de cok su arayan birş degildim ama bana doktorum günde 3 litre icemezsen 2.5 litre muhakkak icmen lazım dedi bebekte susuz kalır ve erken doguma sebep olur dedi şimdi günde 2 litre anca icebiliyorum ihmal etme sende ic canım
Rabia9522 Bende en fazla 3-4 bardak içebiliyorum midem bulanıyo ve acı tadı geliyo, ama idrarda yanma sorunu yaşıyorum bu yüzden
Yagmuracar0509 Cansuada24 deniyorum bende doktorum banada dedi birde bende idrar enfeksiyonu vardı o sıralar çok iç demişti verdim çok şükür temiz çıktı bol bol su içmeye çalısıyorum
Guncem Bana sevdigin bir sıvıyı bul mutlaka iç demişlerdi. Keton pozitif ciktim baya serum sıvı destegi aldim. Doktorum yemek sana kalmis sivi alacaksin dedi. Mecbur ilaca basladik. Bulanti ilacla bastirilinca günlük 2 litreye tamamliyorum en azindan.
Asyaveannesi36 zeynepmelek suyunuzun içine taze nane limon yeşil elma atıp içmeyi deneyin su içmezseniz bebeğinizin suyu azalabilir doktorum 3 saatte bir sıvısı yenileniyor demişti
zeynepmelek Herkesee teşekkür ederiimm 💕💕Bende bulantı hapı kullanıyorum ona rağmen içemiyorum dün gaza geldim içtim 2 bardak az kalsın çıkarıyordum hepsini suyu içmeyi çok istiyorum bana kalsa 2 litre içerim. Ama midem istemiyor malesef