gunannesiii
Geçmiş olsun , Dr a da gönünün derim enfeksiyon kan yoluyla dolaşıma geçmesin. Ben eskiden çok sık idrar yolu enfeksiyonu geçirirdim. Ne zaman su içmeye başladım sık geçirmiyorum artık. Birde kuru tutuyorum günlük ped filan . Genel dışarı tuvaleti kullanmamaya , çalışıyorum .
En son 2 sene önce falan sağlık ocagının WC sinden mikrop kaptım . yaklaşık 20 gün sürdü . İdrar keseme kadar ilerlemişti .
Çok zor . Dr danışın ilerlemesin , bol su canım ve kuru tutup hijyen . Geçmiş olsun