mirayveannesiii Doğum fiyatları düşmüüüşşşş💃💃 5750 normal doğumdu 4750 olmuş 6500 sezeryan 5200 olmuş💃💃💃💃
Balannesi60 Zhrazhra mrb bende yeni gebeyim arastirdm ve safak beyi dusunuyorm. Memnunmusnuz safak beyden ve de fiyatlar uygunmu testlere ve tahlillerde cok yuksek fiyatlar cikiyor mu acaba. Bilgi verirseniz sevinirim :)
mirayveannesiii Balannesi60 Çok memnunum şafak beyden ama tahliller tarama testleri falan biraz pahalı🙃
Ecee_0661 mirayveannesiii Tam bin tl oynamış vallahi sevinilicek bir durum umarım tekrar artış söz konusu olmaz. 😬😂
Ecee_0661 mirayveannesiii Benimde 6 ay var 😂😬 hayırlısı olsun bakalım sizde yüzyıla gidiyorsunuz sanırım hangi doktor ve kaç haftalıksiniz? 🌸