Elif-HNCR Vajinada batma hissi yaşayan var mı? Kaçıncı aydan itibaren daha çok hissetmeye başladınız ve doktorunuz ne diyor konuyla ilgili?
Simayy077 25 . Haftada başlamıştı benim vajinada batma hissi doktorum bebek gelişiyor rahîm e baskı yaptığı için dedi 30. Haftadan sonra da bebek yerleştiği için oluyo demişti şuan 37+5 im hala batma hissi oluyor