Seymamam29 30+6 yım kızlar kalçama bi agrı saplandı acaba doğum sancısı olabilir mi onun dışında başka bir şikayet yok .bide magnezyum kullanıyorum genelde kasıklarıma ve karnıma kramp vuruyodu ama kalçamda ilk kez oldu acaba olan var mı ?
ipekveannesi Seymamam29 doğum adet sancısının daha şiddetli hali. Genelde belden kasıklara doğru ağrı olur
Tugbaa2937 Seymamam29 bacım o doğum sancısı değil kalçaya vurmaz. Belden vurur kasıklarına doğru baskı olur
minikbebegim19 Seymamam29 ağrılarım oluyor dedim oda geçmeyen bir ağrı olursa önemseriz demişti benim geçiyor arada. Magnezyum da kullanıyorum