guzelbebegimmmmm sakin mi olsanız bu ne sinir yahu😅 kendi fikrimi belirttim, her doğum farklı zaten ben bununla ilgili birşey söylemedim. Ama genişlikten kastınızı belirtseniz en azından doğum yapacak insanları da bu kadar panikletip korkutmayın.Ayrık kalmıyor sonuçta bayağı bi genişliyor diyorsunuz fazla abartılı bi tabir bana göre