Furkanefeninannesi Anneler tüp bebekle gebeliklerinizde oksapari kaçinci haftada bıraktınız doktor 20.haftada bırakmamı söyledi coraspirin devam doğuma kadar ama endişe ediyorum
mirage333 Furkanefeninannesi şuan 11. Haftadayim tup bebek doktorum doğuma kadar kullancaksin demisti. Ama şuan gebelik takibimi yapan doktor 12. Haftada ilacları biraktircam dedi haftaya göruscez.
Bebisiannesi Furkanefeninannesi bende tüp bebek gebesiyim ama herhangi bir ilaç kullanmıyorum vitaminler dışında 15+1 deyim
Mucizem_211 Furkanefeninannesi ben 29+5 haftalık oldum dahada kullanıyorum doktor doğuma 1 hafta kala keseriz dedi
Furkanefeninannesi mirage333 evet bazı gebelerde 12.haftadan sonra bazılarında 20.haftadan sonra birakiliyomus
Makskala Furkanefeninannesi ben de iğneyi 20yada 30 lu haftarda bıraktıracaktı hapı da 38.ci hafta da ama başka doktora başladım oda 13. Hafta kesti iğneyi hapa devam edebilirsin dedi
Deletedmom_33 Furkanefeninannesi Doktorunuz hangi hafta da dediyse o hafta bırakın. Ben hepsini dediği haftalarda kestim bir sorunumuz yok 34+3 olduk
Furkanefeninannesi Deletedmom_33 oyy maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizde sağlıkla o haftalara gelip kavusalim inşallah meleklermize 😍