Aysa Merhaba kizlsr 33 haftalik hamileyim ara ara karnimin sag kısmında göbek tarafinda agrim oluyor ozellikle aksamlari normalmi bu acaba tecrubesi olan war mi?
Kaderadem19 Sancilarin baslamis benimde oyleydi tabi bunlar yalanci sancilar 38 hafta ya girdim oluyo arada kontrole gidince soyle doktorun nst ye baglar bakar sancin varmi diye
Aysa Kaderadem19 kontrolüm bayram dan sonra beklesem mi yoksa kalsam mi aşırı agrim yok ama rahatsiz ediyor ister istemez bastirinca agri oliyor biraz
Kaderadem19 Aysa sertlesme sag taraftaysa ve gogsunun altina kadar baski yapiyorsa o bebegiin poposu aynisi bana oluyordu doktorum oyle dedi agrilarin ara ara olup geciyorsa korkma yalanci sancilardr banada oldu aynisi
Aysa Kaderadem19 evet gogus altima dogru oluyor geçiyor bi sure sonra a merak ettim sorim dedim agrida olunca göbeğimin orda korktim tek tarafta olunca bisi oliyor mu dye
DenizKseolu Benımde gögsümün altına bi sertleşme var iki gündür ittiriyor sanki 33 haftalığıö dr um suyum az olduğundan bebegın dönmemeiş dedi sezeryan olabilir dedi ama kasıklarımda ağrı war anlayamdım inş dönmüştür bebegım
Kaderadem19 Aysa sancilarin cok sık olursa git az az olup geciyorsa korkma yalanci sancilar bol su ic yuruyus yap allahin izniyle ins bizde kolayca dogururuz rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsn ins