Gkces09 Kızlar sürekli karnım kasılıyor ayakta duramıyorum şu an 37+0 haftalık bebek hareketleri normal sadece kasılma açılmaya neden olur mu korkuyorum acile gitsem mi pazartesi kontrolüm var aslında bekleyim dedim ama kasılma oturunca yatınca geçiyor
Elika0 Gkces09 bende aynı durumdayım 36+4 deyim bebeğim ters pozisyondaydı. Karnım kasılıp duruyor bebek inanılmaz hareket ediyo bi yere toplanıyor dönmeye mi çalışıyo anlamadım. Pazartesi kontrolüm var benimde. Ama acile gitmeyeceğim bence normal bi durum.. ağrın sancın çok olursa tabi ki hemen gitmelisin.
MerveNur- Gkces09 benim de kasılmalarım var sancı çıktı nst de ama açılma yoktubence yarın bi nstye girin devam ederse. Bir de oturunca geçiyor demişsiniz genelde yalancı sancı diyorlar pozisyon değişince geçiyorsa. Mesela benim ne şekilde olursam olayım aralıklı olarak tüm gün kasıldı hala da devam ediyor
Mehmetinannesii Gkces09 Ben kasilmalarla dogum yapmistim ilk 10dakikada bir giriyordu ama cok sanci oluyordu zten kasilmadan 4 saat sonra nisanim 7 saat sonrada dogumum oldu kasilmanin suresi dustukce sancisi artiyor aglayacak durumda olmustum en son 2 dakikada 1di tam aciklikla gitmistik doguma 10 dakika sonra dogumum oldu
Mltm07 Gkces09 karnim surekli tas gibi ya 38+1 😢 hemde kac haftadir kasiliyorum tik yok nstde sancim 60 lara kadar cikti tik yok 😰
Gkces09 MerveNur- ben de daha önceden yine böyle olmuştum sancı çıkmıştı 2gün yatış vermişlerdi aslında oturunca da oluyor ama genelde ayaktayken oluyor
Liyuzamom MerveNur- kasılmanız nasıl oluyor acaba ya bana da oluyor böyle karnım semsert oluyor ağrıyor hatta son zamanlarda göğsünün altından giriyor ağrı
MerveNur- Liyuzamom ya normalde toplanırdı bebeğim ama tamamen taş gibi olmazdı karnım. Şimdi bütün karnım bi anda taş kesiliyor 30 saniye falan sonra gevşiyor. Bugünlerde oluyordu o sırada alt karnıma da hafif bi sızı giriyor. Bugün sabahtan beri hala kesilmedi sürekli böyle. Nstde de tam kasılırken baktım sancı sıfırdan 100lere kadar çıktı sonra indi çok düzenli böyle gitti nst boyunca. Ağrıyı daha çok aşağıda hissediyorum ama ne kasık ağrısı ne adet ağrısı diyebilirim biraz tuvalete sıkışmışlık gibi bi his belki 🤔 ve pozisyon fark etmiyor
Liyuzamom MerveNur- benimde kasılma oluyor o zaman 2 gündür gece yatarken bile oluyor daha Perşembe günü gidicem doktora bakalım 🤷,
MerveNur- Liyuzamom beni de salı çağırdı inşallah hastanede çok beklemeden hızlıca doğururuz en çok bunu istiyorum 🥲😂
Mehmetinannesii Gkces09 Elbette zaten zamaninizda yaklasmis bnimde 36 haftalikken dogmustu kizim. Dakika tutun birde kasilmayla sanciniz oluyormu bazen yalanci kasilma olabiliyor o sancisiz oluyor duzensiz ve sadece sertlesip toplanip normale donuyor
MerveNur- Gkces09 aynen ben de bikaç gündür böyleyim ama doğuma hazırlıktıR dedim meğer sancıymış işte bi baktırmakta fayda var 😊 hayırla gelsinler
Liyuzamom MerveNur- bende ya saatlerce sancı çekip sonrasında zorunlu sezeryana alınmaktan çok korkuyorum. Direkt sezeryan dese korkmam da o kadar sancı üstüne bi de sezeryan çok yorar ya 😅🤷 birde bebiş hareket ettikçe kasıklarım ağrıyor sende de oluyor mu böyle batma tarzında bi ağrı
MerveNur- Liyuzamom benimki bugün çok hareketli değil ama oynayınca bi yerim ağrımıyor ya hatta şu kasık ağrısı neydi unuttum bi gebelik başında vardı ya da ağrıyo da ben mi alt karnım diyip geçiyorum bilmiyorum 😂😂 çatı muayenesi oldum bir de çatı normal sadece en son kısımda hafif darlık var ama doğum esnasında çocuk esnetebilir orayı da dedi inşallah normal yaparız valla 🤲
Liyuzamom MerveNur- ben çatı muayenesi de olmadım normal doğurup doğuramayacağıma doğum anında karar verecekmiş doktorum öyle dedi bakalım bu hafta nöbetçi doktora gidicem belki o bakar 🤷 inşallah kolayca normal doğururuz ya çok kafama koydum normal doğumu 🤣gazlıyorum kendimi eşimde sen o acıya dayanamazsın gel özele sezeryan yaptıralım diyor 🤷 herkes yapıyorsa bende yaparım karışma sen diyorum