Simsim60 12 haftalık bebek zaten aşğıda olur.bunu doktor mu söyledi sizi korkuttu? 4 aydan sonra yukarı çıkar zaten
Afrasmom Doğum kanalına çok yakın dedi devamlı yatırıyor beni. Anlamadım ya ikinci gebeliğim bu arada
Simsim60 Afrasmom geçmiş olsun doktor daha iyi bilir tabi öyle uygun görmüş demekki.rahim ağzı uzunluğunuzu sorun birde doktorunuza bence