Merveee12 bırak sezaryeni iğnr olmaya bile korkarım ben. Doğum için sezaryen olmam gerekirse 1 gün önceden bayıltın beni diyordum 😃
Böyle bi korkum varken 10.08.2018 de sezaryen ile oğlumu kucağıma aldım hemde spinal sezaryen ile 😊
Hiç korkmayın. İçinizi ferah iyi tutun.
Herşey çorap söküğü gibi ilerliyor.
Zaten ameliyathanede herkes sizi rahatlatmak için elinden geleni yapıyor.
Bol bol dua ederek girin ve çocuğunuzu sadece dakikalar sonra kucağınıza alacağınızı düşünün. 😊