Merveyoldas13 Merabalar regl günüme 6 gün var ama ben dün akşam kahverengi leke gördüm leke de değil bildiğiniz iç camasirimin bir kısmı kahverengi olmuştu regl olduğumu sandım ama devamı geldi gebelik olma ihtimali var mıdır ?
Afifeelif Merveyoldas13 evet büyük ihtimalle yerleşme kanaması gördünuz hanımefendi. Erken gebelik testini sabah ilk idrarla yaparsaniz gusel sonuclar alabilirisiniz
Merveyoldas13 Afifeelif yaa geçen defa yaptığımda iki çizgi oldu ama regl günümde regl oldum çok üzülmüştüm tekrar yapıp hüsrana uğramak istemiyorum
Afifeelif Merveyoldas13 sabırlı olun lütfen. Umarım vardır ve tutunmaya çalışıyordur. 1hafta bekleyin garanti olması icin