Tugba20 bende cok stres oluyorum ve bunu dusunuyorum kendimi olabildigince rahatlatmaya calisiyorum ama cok fazla basaramiyorum esim ve ailesi cok yipratiyor beni normaldede boyleydi simdi hamilelikle birlikte cok kotu oluyorum. Bugun icim disima cikana kadar agladim ama kimsenin umrunda degil tabi. Kimseden yemedigim laf kalmiyor. Kim bilir bebegim neler hissetti ama engel olamadim. Artik kaldiramiyorum gercekten. Normalde bile zorlaniyordum. Ama kimse ne beni ne bebegimi dusunmuyor. Bir yandan korkuyorumda nasil koruyacagim ben cocugumu bunlardan diye. Esim genel anlamda iyidir ama bazen tavri konusmalari cok kotu yapiyor beni. Bugunde oyle oldu. Cok üzüldüm bebegimi dusunuyorum yavrum simdiden bu kadar strese maruz kaliyor😔 Napicaz bilmiyorum ya.