Asu94 doktorum benim çalıştığımı bilmiyordu aslında zaten çalışmıyorum babam bi yerde beni sigortalı gösterdi sırf bu doğum parasını alabilmem için bende 32.haftamda primim dolmadığı için söylememiştim doktoruma geçen söyledim neden söylemedin dedi asistanı izinde olduğu için hatırlat geçmişe yönelik çıkaralım dedi sonra ne yapmam gerekiyor acaba